torstai 21. huhtikuuta 2011

Viimeinen ehtoollinen





Vihdoista viimein viimeinen ehtoollinen valmistui.
Viiniköynnöksen sitten keksin vielä laittaa
reunaan, josta tuli liian "paksu"
Vahausta vailla siis. Mutta saapi nyt kuivua
rauhassa, eilen vielä viimeisiä sipaisin siihen.
Nyt voi siis vielä tehdän viime hetken korjauksia
koska viimeistely on tekemättä.
Viime vuonna kiirastorstaina olin kirjoittanut,
että toivottavasti mun viimeinen ehtoollinen on valmis
ensi vuonna, ja onhan se. Mulla siis kesti melkein
se 3 vuotta kuten Leonardo da Vincilläkin omansa kanssa.
Seuraava ikoni saapi olla pienempi.

Aurinko ikävästi paistaa nyt tässä kuvassa takaa,
mutta sallitaan näin amatöörikuvaajalta tämänkin kerran.
Tänäänhän se viimeinen ehtoollinen nautittiin siinä
katalassa porukassa.

Äskettäin katsoin aamu TV:stä kirkonkellon soittajaa
Tampereen Ortodoksi kirkosta. Siellä se raukka kylmässä
istui puutarhatuolilla näppylähanskoissaan. Kellon
soittoa ei voi harjoitella kuin jumalanpalveluksissa (?!)
Ainoa poikkeus on tämä pääsiäisviikko, silloin kuka
tahansa voi käydä soittamassa kelloja.
Peltorit korville ja menoks!
Miks mä en tiennyt tästä???

Tete-narsissi sai höyheniä ja vihreää heinää
seuraukseen näin pääsiäisajaksi.




Paljon suklaata ja hyvää mieltä:)
Huomenna on piiiiiiitkäperjantai.

Mun tarttee nyt lähteä kauppaan ostamaan lisää
suklaamunia, ne kuin ei meillä kauaa vanhene.
Mihin mä ne piilotan?!

Mustikka-rahkapiirakka torstai-illan kahvihetkeen.
Tästä se syöminen alkaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti