tiistai 1. heinäkuuta 2014

HeinäKuu

 Yhdistin miljoonakellon ja kynttelikön yhteen ja saatiin kukkakynttelikkö vai kynttelikkökukka, ihan miten vaan. Tuohon kun vielä tempaistaan kynttilät niin siinähän se on.

Kahteen päivään ei ole satanut, siis vettä. Mutta huomiseksi taas luvattiin, phääh!
Olen tilannut perjantai illaksi aurinkoa ja lämmintä koska olen menossa kesäteatteriin ja silloin on aina ollut hyvä keli, koska olen tilannut sen. Enkä tahdo uskoa että tilaustani ei huomioitaisi.
Osa työkavereista palasi jo lomiltaan, mulla vasta alkaa 5½ viikon päästä eli elokuulla, joten en vielä odota sitä enkä ole aamukampaakaan tehnyt. Tulee se sieltä sitten aikanaan.
Mulla on nytkin hommia ulkona odottamassa. Tilasin 12 uutta aronian aitataimea Viherpeukalolta ja ne on istuttamatta vielä ämpärissä, pitää siis vielä raivata niille tilakin takapihalle. Ulkovarastokin on kokoomatta paketissa ja lipputankokin makaa maassa.....
lista on loppumaton:)
Päivä kerrallaan ja vielä on kesää jäljellä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti