torstai 15. elokuuta 2013

Reeniä reeniä

Tänään on hyvä päivä. Olen siis oppinut sauvakävelyn. Tämä on siis puujalkaelämäni 5. päivä. Huomenna minä ehkä pääsen talosta ulos johonkin ostoshelvettiin. Minulla oli paljon vieraita kun nimppareita vietettiin, isäni vaan joutui laittamaan meillä keittiön laatikot, koska olin nakittanut homman hänelle, monta tuntia siinä meni, hiki virtasi mutta laatikostot paikallaan, uudet sellaiset. Olen tosi iloinen tästä vuosien piinasta, siis vanhoista rikkinäisistä laatikoista. Uudet ovat olleet useitakin vuosia kaapissa odottamassa paketissa mutta nyt ne vasta saatiin asennettua, asia ei ollutkaan ihan yksinkertainen, koska laatikot olivat standardit mutta kaapisto ei - vaan ihan vinokeno...
nimpparikimppu
 
 
Jalassa ei ole särkyä ja liikkuminen sujuu jo paremmin, onneksi siis luin tuota opaskirjaa ja perehdyin tähän sauvakävelyn saloihin. Manuaalit siis kannattaa aina lukea.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti