perjantai 23. syyskuuta 2011

Syyspäiväntasaus

Päivä siis lyhenee ja yö
pitenee. Mitenkähän mun yöunien käy?
Ne siis pitenee, tarvii siis siirtää herätyskellon herätysaikaa.
Mutta sittenhän mä joudun olemaan pidempään töissä kun
menenkin myöhemmin. Ei kai. Lähden siis yöllä töihin
tästä edes, koska pimeäähän silloin jo on (aamulla).
KUULOSTAA SEKAVALTA!!!
Vettä tuli iltapäivällä taas enemmän kun laki salli.
Päivällä kylläkin paistoi aurinko, sen minkä töiltään kerkisi
ikkunasta vahtaamaan.

Sukkaa alkoi taas pukkaamaan. Onhan villasukkien luvattua aikaa.
Niitä mulla kuluukin, jalassa aina kotona ja yölläkin, ne on vaan niin
ihanan lämpimät sukat, mulla kun jalat on aina jääkalikat, vaikka veri niissä
kiitettävästi kiertääkin (toistaiseksi).
Uusi Novitan Polkka-sukkalanka - kanervan ja sammaleenvihreän pätkävärjätty oli taas
ihan pakko ostaa kaupan hyllyltä, tai siis muutama kerä ja lisäksi kanervan
väristä Novitaa myös, kyllä näistä muutamat sukat taas tulee ja ihanan
paksut tällä kertaa. Pitkiä sukkia nytkin neulotaan itselleni.



Viikonlopun namit ostettuna (melkein jo syötykin).
Tunnelmallista viikonloppua, mulla alkaa nyt pyörimään
Harry Potter ja Feeniksin kilta DVD:ltä ja perään heti
Harry Potter ja Puoliverinen prinssi. Nyt osaan käyttää DVD:täkin,
kun sain pikakurssin eilen. Multa kun laitteet ei oikein onnistu, varsinkin kun
kaukosäätimiä on pöydällä ja laatikoissa, eilenkin kädessä oli
"vääärä" kake. Ihme kun laitteet ei siis toimi. Toivotaan että
levy alkaa pyörimään.
Huispaus vaan sinne teillekin:)

Niin ja päivän valistus:

Nämä löytyi laatikon pohjalta, meikän heijastimet.
Nyt heijastin killumaan reppuun, takkiin ... minne vaan haluat,
jotta näyt tuossa mustassa maailmassa. Auton ratin takaa meinaan
mustissa kulkevat ovat ihan harakiriläisiä. Ei näy sitten mitään
mustassa maassa ja vesisateessa - katuvaloista ei ole näillä keleillä mitään apua.  Noi pehmoheijastimet on mun omia suosikkejani, ne
eivät kolise matkassa. Mullakin on muutama: hirvi ja kilpikonna.
Takissa mulla on muutamakin virkattu kukkanen jossa keskellä heijastinkankaasta tekomykiö, ne näkyy myös hyvin ja ovat kauniita valoisallakin.
Hyvin näkyy vain? Ja tämä on se halvin henkivakuutus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti